Monday, October 13, 2008

2006 Rally Champ


Disini dimana, our friend's, DiDi n kereta rally-nya, telah pun dpimp, semua exterior modified ah, inda payah pkai paintbrush, lumpur lg cool dripada paintbrush ah, Didi seorang sja yg buat mcm ne dlumut ah, ytah kan menangis rasanya mliat keunikan kretanya ane ah..hahaha, yg sebenarnya, kretanya blumpur ane sal kami tkubur ah blkang BLNG, 3 buah kreta tkubur ah, 1 buah saja save, ytah steady orang atu :) pengalaman ane siuk jua la, apa inda dalam kul 11pm-2am kali time atu, inda gila mana tu, 4-10-2006, kami celebrate b'day c-hilmi wah tym tu without hilmi yg sedang berada d.UK time atu, ketulahan bah,ytah x tu,sori mi, hahaha.. time atu, aku,didi,kam,hj.nazri,cheu n amir yg tkubur ah, nasib jua ada c.Awang(kwn Cheu) menarik kreta, mun inda tidur sna th kami semua ah, inda jua cool tu, time mlm puasa lagi tu, banyak aktiviti kami lagi ah tahun2 lapas, tahun ane makin btambah plng, inda tau apa g kan dbuat.

No comments: